Bun revenit!

Heeya,am revenit,in plina splendoare,sunt plina de idei pt blog,sunt "dornica"(nu ne gandim la prostii:)) ),sa postez si tot asa.

Va rog sa ma scuzati ca nu am mai postat de plus/minus o luna,dar am fost ocupata,mi-am invatat pt a nu-mi strica mediile,alea-alea.Ca si voi,de altfel,nu?:))


Deci,m-am gandit in urmatorul fel:


1.Am sa incerc ca aici sa fac reclama si unei povestioare de pe facebook de pe o pagina,a mea,sper sa ma ajutati sa o fac citita,sa va placa si tot asa.
2.Am sa incerc sa mai postez chiar poze cu statusuri,am sa fac reclame,punand sursele,daca este necesar,pt a ajuta si pe altii.
3.O sa incerc sa fac o schimbare mai mare blogului,suficienta,cat consider eu,sa-i dam un plus,o stralucire.


Sa-l imbunatatim!


Ma bucur ca am revenit,si sper sa nu mai fiu distrasa de la voi>:d<!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu