Interviu

Intrebari de la "aLecXsis":


   1.Vorbeste-mi despre tine!

Uhm,pai,numele meu real este Oana,chiar doream sa ramana intiparit undeva,dupa schimbarea user-ului.Insa trebuie sa recunosc ca prefer sa mi se spuna Oanny.Am 14 ani si nu pot sa afirm ca blog-ul este una dintre ocupatiile mele zilnice.De foarte multe ori am preferat sa il  las in intuneric,cand mi-am pierdut total cuvintele, decat sa scriu aiureli.

   2.De ce blog si nu vlog?

Adevarul este ca nu am avut niciodata un vlog,desi prietena mea insista intr-un timp sa facem unul chiar vara aceasta.Prefer ca ceea ce expun lumii sa fie doar gandurile mele,ca sa evit pe cat posibil prejudecatile.

3.N-am putut sa nu observ sondajul atat de incapator pe care l-ai avut recent pus.Care este parerea ta in legatura cu desenele animate actuale?

Parerea mea este ca asa cum ne povestesc noua parintii ca numai sambata si duminica,dimineata aveau jumatate de ora de animatii pe care o asteptau cu sufletul la gura,asa vom ajunge si noi sa povestim altora despre desenele copilariei noastre si sa le parem exagerati.Desenele nu se mai pastreaza.Acum animatii se numesc toate cercurile,triunghiurile,patratele cu doi ochi si picioare.Nimic nu mai este ca inainte.Nimeni nu mai pune suflet intr-un desen animat.Doar glume seci si intamplari total ireale.Da,recunosc,de aceea sunt desene animate.Sa ne incante cu ceva uimitor si aparent ireal,dar in prezent am ajuns sa spunem ''desene animate" pana si serialelor de comedie de pe Disney Channel,care evident sunt scenarii cu oameni reali.

4.Cum ai reusit sa strangi atatea vizualizari?Ti-ai rugat prietenii sa-ti imparta blog-ul mai departe?

La inceput imi faceam reclama singura,punandu-mi fiecare link la status,desi nu garantez ca erau foarte multe persoane interesate.Am incercat de fiecare data sa dau denumiri usoare postarilor,astfel incat sa dai de ele pe Google.Denumirile blogului au fost, spun eu, destul de practice.Cuvinte simple si incapatoare care sa-ti deschida un vast univers separat de lume.O singura persoana mi-a fost suficienta, s-o vad scriind pe un blog,ca apoi sa incerc si eu.Am inceput cu "FiLe De JurNaL",urmat de "File dintr-o carte putreda","Gandurile unei adolescente" si actual "Ganduri publicate".

5.Acesta este unicul loc unde destainui framantarile tale interioare?

Loc?Cred ca da.Atunci cand eram mica,eram genul de copil care incepea multe jurnale,dar mereu se plictisea de ele mai devreme sau mai tarziu. Insa toate aceste "framantari",dupa cum le-ai spus tu,Alex,intotdeauna au trecut mai intai pe la o persoana.Am o persoana foarte importanta in viata mea,careia ii datorez multe pentru fiecare retus pe care mi l-a facut si pentru fiecare incurajare de bine.

6.Cum te-ai vedea tu ca fiind perfecta?

Perfecta?Greu de spus.In primul rand,sincera sa fiu nu cred in asa ceva. Orice persoana are defectele sale,de care este si nevoie pentru ca asa suntem noi,oamenii."Perfecta" este un cuvant maret pe care nu l-as putea atribui cuiva decat in anumite momente, cum ar fi cele de tristete,de fericire si mai ales cele de sinceritate. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu