Regrete

Gata.Puct.Nu o sa mai las asta sa-mi scape de sub control ca si pana acum.M-am saturat.M-am saturat ca desi persoana de langa mine tine la mine sa nu-mi arate asta.Oke,ma bucur ca ma vezi pe fundal roz,dar te informez ca ma faci sa ma simt ca un gunoi.
M-am saturat ca pana si complimentelor facute sa li se spuna doar multumesc.O persoana niciodata apreciata,nu se va simti nici placuta tie.
M-am saturat de persoanele ce nu sunt capabile nici sa-mi multumeasca impunandu-mi parca lucruri,de parca asa ar fi normal.Nu,nu este normal.Nu este normal ca vreo persoana sa-mi poata impune ceva.M-am saturat sa inghit doar pentru a nu strica ceva "frumos".De ce trebuie intotdeauna sa las eu de la mine?De ce trebuie ca atunci cand un prieten nu se poate abtine si-mi spune ceva urat,eu nu pot riposta?De ce trebuie mereu sa tac eu cand am ceva de spus,sa inghit eu tot cacatul,cealalta persoana privindu-ma ca pe un rahat indiferent ca ripostez sau nu.
De ce regret?
P.S.:Adevarul,supara,nu,prostule?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu