O aparitie neasteptata

"-Cine dracu' ti-a zis cacaturile astea?!
-Pai se subintelegea ca..
-Subintelesul asta te face sa te indepartezi de toata lumea! "

Si m-a durut,m-a durut atat de tare.Am recitit si nu mi-a venit sa cred usurinta cu care am dezgolit o parte din trecutul meu,fara ca macar sa vreau.Din potriva,vreau sa-l ascund,sa-l pierd de tot.Suna ipocrit,chiar suna,mai ales pentru cei care nu m-au cunoscut atat inainte cat si acum.Schimbarea spun eu,este radicala.Am incercat sa schimb totul la mine de la interior pana la exterior.
Si am reusit.Cu greu am reusit.Sa-mi schimb gusturile in privinta artistilor,in privinta "serialelor",in privinta (non)comunicarii mele,in privinta iesitului cu prietenii(care evident pe atunci se rezumau la app,as zice 0 dar,treaca de la mine plus-minus 1),la comunicarea cu baietii,care s-au dovedit a fi catei ascultatori ce nu musca,etc.                       
Tot.


"Te indepartezi de toata lumea!"

Se pare ca am uitat de ceva.Cu trecutul se cladeste viitorul.Chiar s-asa,fiecare isi tine trecutul inchis in el,ca o carte stiuta pe dinafara,carte careia prietenii nu-i citesc decat titlul.Si totusi...


"-...te indepartezi de toata lumnea!
-Nici nu stii tu cata dreptate ai.
-Imi pare rau.
-Nu e...nimic.
-M-a luat valul.Dar,te rog,fii mai increzatoare in tine si nu te mai lua dupa gura lumii.
-Un sfat?
-Nu,un indemn!Scumpo,ai grija,lumea e rea."




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu