shhdjdbhuf.

H: Ce faci, dormeai?
M: Daaaa. Si inca o fac.
H: Esti cam somnoroasa, stii?                         G: Pai bineinteles! Nu sunt eu
M: Da, logic, lasa-ma sa dorm!                            cel mai bun prieten al tau?   
H: Nu, nu te las.                                             M: Defapt...nu, nu esti!
M: Lasa-ma!!                                                 G: Atunci este...?   
H: Biiine.Te las...                                            M: Ehem, ai ghicit.
M:Bine, bine, nu ma lasa!
H: Haha. Stiam eu ca nu vrei.

Chiar si nearatandu-mi interesul si afectiunea in ultimul timp ( H: Oau, ai rezistat pana cand te-am sunat eu. Cum ai rezistat trei zile fara sa vorbim la telefon deloc? / M: Dand la o parte ca te-as putea intreba acelasi lucru, am si eu demnitatea mea. Oricum, ne-am intalnit afara. ) nu inseamna ca m-am stins. Din potriva, chiar si moracanoasa si somnoroasa-foarte, asa, cum ma prezint in fiecare dimineata in care sunt trezita de tine, zambesc cand las telefonul din mana. Simt ca am inceput ziua bine si mai mult de atat, simt ca va continua minunat.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu