Irina Binder



"Cea mai grea încercare la care ne supune viața este să ne luăm adio. Să ne luăm adio, atunci când nu vrem să plecăm - dar trebuie. Să ne luăm adio de la oameni pe care-i iubim și de care depindem sufletește. Să ne luăm adio de la povești pe care le credeam cu final fericit, de la vise, de la amintiri, de la noi. Pentru că noi suntem tot ceea ce trăim și ceea ce iubim. Urăsc despărțirile, pentru că fiecare în parte rupe o bucată din mine, o bucată din sufletul meu - care nu mai poate fi reconstituită niciodată. Urăsc despărțirile, pentru că fiecare despărțire mă împovărează cu regrete și cu amintiri dureroase. Urăsc despărțirile, pentru că mă fac să mă întreb toată viața ,,de ce?" și ,,cum ar fi fost, dacă...". Urăsc să-mi iau adio, atunci când trebuie să abandonez tot ce am, tot ce însemn, tot ce iubesc..."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu