13.

Mă usucă dorul, simt cum mă sting pe zi ce trece și nu-ți mai pot îndura lipsa. Mă gândesc la tine în orice moment de slăbiciune, mă gândesc ce bine ar fi fost să fii lângă mine și să mă mângâi și brusc devin și mai tristă. Nici o secundă nu-mi iau gândul, încep să-mi dau toate gândurile cu fundul în sus, caut amintiri frumoase alături de tine și-n ciuda faptului că găsesc o grămadă, mai tare mă întristează.
Toate întâmplările prin care am trecut de când m-ai părăsit și bune și rele, m-au făcut să-ți simt lipsa. Ajung să fiu nemulțumită din orice, sunt irascibilă și nu mai apreciez nimic. Până și o amărâtă de glumă mă face să mă simt jalnică, mă face să mă simt tristă, nu sunt capabilă să zâmbesc cu adevărat mai mult de câteva minute, desigur în preajma amicilor pe care-i primesc cu țârâita la sfârșitul săptămânii, că imediat conștientizez că o să ajung acasă, o să închid ușa camerei și o să fiu cuprinsă de singurătate.

-O, te rog, dragule. Fiecare poate avea momente depresive. Nu ai idee de câte ori am intrat în casă, m-am închis în cameră, m-am aruncat pe jos şi-am început să plâng isteric, pentru că fostul m-a mângâiat, pentru că mai nou, m-a prins în baie şi-a băgat mâna pe sub bluza mea şi m-a strâns de sân, eu m-am smucit şi m-a zgâriat accidental lăsându-mi urmă, apoi a început să mă sărute animalic.


Mă ridic de pe jos cu un aer cald de schizofrenică, știu că sunt iubită, știu că sunt fericită și-ți spun povestesc ție totul cu sufletul la gură. Vorbele tale mă învelesc în omenie, asemenea unei persoane răcite; aceasta doar se așează pe marginea patului, iar cineva drag, vine, îi așează o plapumă pe umeri și-i oferă o ceașcă de ceai cald. Această persoană zâmbește plăcut și chiar dacă pleacă în camera cealaltă, încă te simți protejat și știi că vine dacă strigi un pic mai tare. Dar când încerci cu disperare, urli, răgușești și mai tare decât ești deja și nimic? Atunci îți dai drumul pe spate, iar lacrimile încep să ți se scurgă fierbinți pe obrajii de piatră.


-Dudă, te iuuubesc și mi-e al dracului de dor de tine.

-Chiar mă gândeam la tine.

Ce era să mai zic, ă?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu