2014.


Draga mea,

Câte se schimbă într-un an? Cât mă schimb eu?

Persoana căreia acum un an nu-i știam nimic, a ajuns să-mi fie parte din suflet, o necesitate. Amuzant cum îmi amintesc că anul trecut pe vremea asta l-am sunat, i-am zis "la mulți ani" apoi am început să râd fericită și răspunsul mi-a fost pe măsură: " Ești beată. La mulți ani!" și am simțit o căldură-mi pe care numai noi aveam s-o recunoaștem mai târziu, după 20 de zile.
Multe au apărut pe neașteptate, nici pe aproape de ce așteptam de la noul an. Tu ai plecat, ceea ce mi-a sfâșiat sufletul și m-a supus unor șiruri neîntrerupte de schimbări. M-am schimbat. Mult. 
-Nu e vina ta, nu numai tu te-ai schimbat, mă simt străină...față de tot.
-Nu trebuie, sunt aceeași. Bine, poate că m-am schimbat, dar tot eu sunt. Uită-te în ochii mei!
Și câte persoane noi au apărut. M-aș putea apuca să-ți scriu despre toți, dar privește prezentul.
-Sincer, tu numai amăgești băieții. Ești rea, dacă nu ne-am cunoaște de atâția ani, n-am mai fi prietene acum.
Ai dreptate, numai amăgesc și chiar regret asta, dar nu sunt rea așa cum crede lumea. Chiar l-am plăcut și probabil o să fii confuză acum că auzi asta, vei spune că ai citit prea târziu, că trebuia să știi dinainte. Nu puteam lăsa lucrurile să se schimbe. Nu accept distanța și s-a simțit asta, dar pot renunța la o plăcere imatură, de a fi posesivă pentru tine. Pentru tine, oricând, la orice.
-V-am văzut cum vă priveați de Revelion și nu numai, sunteți frumoși împreună. Chiar a fost dragoste la prima vedere.
-La a doua.[...]
-Eu chiar mă bucur pentru voi, mă delectez cu fericirea voastră.
-Nu vreau să mai plec, nu pentru el, cât pentru tine.
-Nici eu nu vreau, dar vei pleca.
Iar numărătoarea va începe din nou.

Cu dragoste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu