-Dar bineînțeles, tu cauți motiv de ceartă. Păi atunci cu motivul de ceartă să rămâi. Te iubesc și noapte bună.
-Și eu pe tine, noapte bună.

Cică suntem certați, mai rău ne amăgim. Cel mai tare mă deranjează că nu vrei să mă asculți. Când tu ai insistat, eu am cedat. Tu ce vrei să-mi demonstrezi mie, că ești matur? Renunți la mine pentru că mă iubești? Ți-e dor de mine, dar nu vrei nici să mă auzi sau să mă vezi? Mă faci să adorm plângând, dar îmi spui că îmi va trece rapid? Nu mă asculți pentru că tu crezi că deja m-ai înțeles? N-ai înțeles nimic! Țin atât de mult la tine încât, atunci când am auzit de decizia pripită pe care vrei s-o iei, am încercat să te fac să gândești ca mine. Bineînțeles că nu m-am descurcat, am spus lucruri care n-au nici un sens nici pentru mine și pe care le regret enorm. Dar cum să-ți mai explic eu că am nevoie de tine, când nu te pot nici atinge? Uiți mjomentele când ne îmbrățișam și sufeream unul pentru celălalt, uiți ce fericiți și lipsiți de griji eram împreună; cel puțin eu, când eram cuprinsă în brațele tale și pupată pe frunte, simțeam că nimic rău nu mă poate ajunge. Făcusem planuri pentru weekend-ul ăsta împreună, m-ai lăsat să aleg tot și ai ținut cont de părerea mea; mi-aș fi dorit măcar să se întâmple prostia asta de luni încolo. Mi-aș fi dorit să am timp să-ți explic și chiar și cu weekend-ul ăsta trecut, nu te voi lăsa. De câte ori nu m-ai întrebat tu ce te-ai face fără mine, de câte ori nu mi-ai zis să nu te las, că eu te înțeleg fără vorbe, că-mi simți iubirea. Ș-acum? Acum nu mă mai asculți pentru nimic pe lume. Așa grav ți-am greșit? Îmi pare enorm de rău și aș face orice ca să mă simt iertată pentru acele cuvinte presate. Mi-ai promis că o să ne mai plimbăm ținându-ne de mână, că n-o să mă lași nici o zi cât timp te vei afla aici și acum nu știi cum să mai te ascunzi? De ce nu mă asculți când îți spun că te iubesc, că lângă tine sunt în siguranță și că ești singurul care reușește acum să mă mențină la linia de plutire. M-ai susținut și te-am susținut de multe ori, te-am iertat pentru minciuni nevrute, iar tu nu-mi înțelegi sinceritatea? Nu așa am vrut să sune, nu asta am vrut să înțelegi de la mine. Lângă tine mi-e cel mai bine. Mă iubești și te iubesc, de ce nu mă ierți? Așa grav ți-am greșit, iubitule?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu